Surviving professional conversations

wróć




Dla kogo


Program ten został stworzony dla osób pracujących w środowisku biznesowym, które zdecydowały poszerzyć swoje możliwości poprzez rozwinięcie i ulepszenie poziomu komfortu w porozumiewaniu się angielskim językiem biznesowym w rożnorodnych sytuacjach.

Stopień trudności


Zróżnicowany-średniozaawansowany i wyższy

Cel


Zwiększenie poziomu komfortu w uczestniczeniu w różnych biznesowych i profesjonalnych sytuacjach, w których stosowanie języka angielskiego jest preferowane lub wymagane przez innych;
Progresywny rozwój biznesowych interakcji z rozmówcami języka angielskiego poprzez praktyczne ćwiczenia z użyciem różnorodnych technik podnoszących efektywność komunikowania się i współpracy w zespole;
Pomoc w zwalczaniu dyskomfortu w przeprowadzaniu rozmów w języku angielskim poprzez praktyczne ćwiczenia z zastowaniem prostych technik konwersacyjnych;



Korzyści- czyli czego nauczysz się na szkoleniu


  • Popularnej frazeologii wprowadzającej w środowisko biznesu (symulacje sytuacyjne konferencji, targów handlowych);

  • Strategii wyjaśniających, które zapewniają pełne zrozumienie podczas konwersacji;
  • Prezentacji w języku angielskim-podstawowych strategii w tłumaczeniach i czytaniu informacji w języku angielskim;
  • Porozumiewania się z wykorzystaniem elektronikii-podstawowych zwrotów i etykiety poczty elektronicznej, itp.

  • Technik stosowanych w rozmowach telefonicznych i podstawowych zwrotów;

  • Otrzymasz wskazówki dotyczące samodoształcania i materiały do zastosowania w kontynuacji szkolenia;



Szczegółowe zagadnienia


Rozmowy
  • Stosowanie popularnych zwrotów, idiomów, żargonu w celu przyłączenia się do rozmowy lub jej nawiązania;
  • Stosowanie frazeologii wykorzystywanej do wyjaśniania mówionego języka angielskiego w codziennych syuacjach biznesowych;


Prezentacje
  • Popularna angielska frazeologia stosowana w prezentacjach PowerPoint;
  • Zrobienie wrażenia...po angielsku...użycie kluczowych słów;


Poczta elektroniczna
  • Podstawowa etykieta poczty elektronicznej, e-maile biznesowe i osobiste;
  • Użycie poprawnego stylu dla różnych sytuacji;


Telefony
  • Wskazanie różnych sposobów na przeprowadzenia bezstresowej rozmowy telefonicznej w języku angielskim;
  • Odpowiadanie na pytania zadawane przez anglojęzyczengo rozmowcę przez telefon;

Trener:

Thomas Simon

  • Native speaker ze Stanów Zjednoczonych. Posiada Certyfikat TESOL/TESL od Oxford Seminars i dyplom College'u Daniel Webster z New Hampshire USA na kierunku Aviation Management.
    Przez wiele lat pracował jako pilot-kapitan prywatnego odrzutowca.
  • Doświadczony lektor języka angielskiego posiadający obszerne doświadczenie w szkoleniach biznesowych, lotniczych, prawniczych i medycznych. Przeprowadzał szkolenia językowe dla ludzi biznesu, prawników, pilotów i innych profesjonalistów z Włoch, Hiszpanii, Polski, Rosji, Chin, Kazachstanu i innych.
  • Posiada szerokie doświadczenie w planowaniu i rozwijaniu kursów.
  • Konsultował znanych wydawców odnośnie podręczników szkoleniowych i dokonywał analizy potrzeb,
  • Przeprowadzał testy językowe dla klientów na całym świecie.

Jest osobą profesjonalną, energiczną i posiadającą niezwykłą łatwość w przekazywaniu wiedzy.

Czas trwania: 8 godzin

Cena: 500 zł



na górę strony
Wersja do druku